17 May, 2012

Dagens

Denna röda dag tillbringade kidsen och jag först på vårmarknaden och sen drog vi med mamma till IKEA. Tanken var att äta lunch och köpa gardinstänger. Filuren fick sig en köttbulletallrik och för första gången någonsin ratade han maten. Han vill varken ha potatis eller köttbullar. Lite bröd med smör gick dock bra. Och några pommes. Märkligt.

Och så klart blev det mer än två gardinstänger. Trollungen ville köpa födelsedagspresenter till lillebror och jag la till två brandvarnare (här finns, eller fanns, inga och i ett hus där det slår blåa blixtar ur kontakterna känns det som en bra investering).

Det hela tog nästan 6 timmar så jag fick inte mycket mer gjort när vi kom hem, helt slut var jag. Nu ska jag återgå till min bok. Jag hoppas att jag kan lägga ner den lite tidigare idag för jag måste få lite mer sömn känns det som.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile